Spreekuren

De komende tijd kun je Stichting Amsterdam 750 overal tegenkomen in Oost en Weesp: van Zeeburg tot Betondorp, van Watergraafsmeer tot IJburg, en van Weesp tot de Indische Buurt . Op 1 december gaat de subsidieronde voor deze stadsdelen van start, en daarom organiseren we in oktober en november spreekuren om je te helpen bij de voorbereidingen van je aanvraag.

Vanaf 1 december zullen wij wekelijks een online spreekuur blijven organiseren voor de volgende rondes. Deze zijn vanaf 6 december te reserveren. In aanloop naar de ronde voor West en Nieuw-West komen ook weer spreekuren op locatie, meer informatie daarover volgt.

Waar en wanneer?

De laatste spreekuren voordat de aanvraagronde van Amsterdam oost en Weesp start zijn op:

Klik hier om je afspraak te boeken.

Afspraken duren maximaal 15 minuten. Zo kunnen we zoveel mogelijk mensen helpen.
Je kunt een afspraak plannen tot de avond voor het spreekuur, mits er beschikbaarheid is. Maak je een afspraak voor dinsdag of woensdag dan sturen wij je uiterlijk de ochtend voor de afspraak een online videolink. Afzeggen van een afspraak kan eenvoudig via een link in de bevestigingsmail.

TIP: Ga je met ons in gesprek? Lees dan eerst de pagina alles over mijn aanvraag door, en scroll eens door de pagina met veelgestelde vragen.