Spreekuren

Binnenkort kun je Stichting Amsterdam 750 overal tegenkomen in Stadsdeel Zuidoost: van Gaasperdam tot Bullewijk en van Venserpolder tot Gein. Op 1 februari gaat de subsidieronde voor dit stadsdeel van start, en daarom organiseren we in aanloop spreekuren om je te helpen bij de voorbereidingen van je aanvraag.

Waar en wanneer?

Kom je er niet uit met het boeken van een afspraak stuur dan een mailtje aan info@stichtingamsterdam750.nl of bel ons op 020 – 2611085.

Afspraken duren maximaal 20 minuten. Zo kunnen we zoveel mogelijk mensen helpen.
Je kunt een afspraak plannen tot de avond voor het spreekuur, mits er beschikbaarheid is. Maak je een afspraak voor een online spreekuur dan sturen wij je uiterlijk de ochtend voor de afspraak een online videolink. Afzeggen van een afspraak kan eenvoudig via een link in de bevestigingsmail.

Wij hebben in aanloop naar subsidieronde Zuidoost ook spreekuren op locatie. Deze vinden plaats op 18 december, 16 januari en 25 januari. De precieze locaties en tijden vind je hier.

TIP: Ga je met ons in gesprek? Lees dan eerst de pagina alles over mijn aanvraag door, en scroll eens door de pagina met veelgestelde vragen.