Foto van Ahmet Polat

Nieuwe creatief directeur Stichting Amsterdam 750

01/08/2022

Per 1 augustus treedt Ahmet Polat aan als creatief directeur van Stichting Amsterdam 750. Samen met zakelijk leider Anna Brolsma vormt hij daarmee het bestuur van de stichting die subsidie verstrekt voor projecten in het kader van de verjaardag van de Amsterdam in 2025. Polat heeft als  regisseur en fotograaf een sterk netwerk in de stad opgebouwd en ruime ervaring met discipline overstijgende projecten in het sociale en creatieve domein. Polat: “Deze stad is uniek, innovatief en divers en ik kijk er enorm naar uit om met het team en de bewoners van deze stad Amsterdam 750 een viering voor iedereen te laten zijn”. De Stichting verwelkomt tevens Farid Tabarki als voorzitter en Hermine Voûte, Iris Eshel en Mark de Kruijk als leden van de raad van toezicht.

Lees hier het persbericht